Een gemis in het Kandinsky-gebouw is een goede galmende accoustiek, zoals in het NEBO complex. Hier tracht de Samenspelgroep onder leiding van Mark Söhngen (nog net voor een miniem stukje rechts in het beeld) uit of het damestoilet achter het podium misschien soelaas biedt. Tevergeefs, helaas.
Deze dames hebben even iets meer aandacht voor de fotograaf als voor docent Brian Peters.
Foto: Joop van Doorn
Wie is die mysterie-guest daar op donderdagavond in die groene tent naast het hoofdgebouw?
Ahah ...
Het is Karel van der Leeuw, die in de rokers-tent – voor deze gelegenheid ‘De Vrolijke Kater' gedoopt – zorgt voor de begeleiding van het Nederlandse lied.
In de tent zingt het publiek zingt uit volle borst mee.
In de tent zingt het publiek zingt uit volle borst mee
In het hoofdgebouw wordt intussen bal gespeeld en gedanst.
Foto en video: Eduard Bekker
Wim Nagtegaal was dit jaar geen docent, maar daarom niet minder nadrukkelijk aanwezig. Hier cajunt en zydecoot hij bij één van de trappen.
In één van de tenten wordt druk geoefend.
Nina van der Leest had al de blits gemaakt in een combootje van Wim Nagtegaal, maar wist met ‘Break Me’ van de zangeres Jewel op de Bonte Avond met haar prachtige stem (eigenlijk had zij ‘Nagtegaal’ moeten heten..) de Trek er es Uut - trofee in de wacht te slepen.
Foto: Eduard Bekker
Gert-Jan speelt twee aandachtige stukjes harmonica weg op een Noud Martinali en bijt hiermee de spits af op het Open Podium van de Bonte Avond in de rokerstent, oftewel café ‘De Vrolijke Kater’. Het gaat om ‘Nepeta’ (van Twalseree) en ‘Ashoken Farewell’ van Jay Ungar, een folkviolist uit Amerika.
Zondagochtend. Ochtend van vertrek. De mensen die niet zo snel waren met het afbreken van hun tent werden op een pak hagelslag getracteerd.